hiçbir şey olmamış gibi avrupa yakası seyretme günü

Bugün erken kalkıp pazar dolayısıyla(!)
Nergis'te yerimi aldım. Sadece küpe ve bilezik
aldım yanıma. Sohbet, muhabbet, üretim...
İskelede güneşi uğurlama süreci
her zamanki insanlarla tamamlandı.
Evde bebekleri terastaki kutularında
bulamayınca o kadar üzüldüm ki.
Erkek kediler boğdu zannettim.
Sonra annenin cool tavırlarından
siyah gece cüceleri daha güvenli bir yere
taşıdığı anlaşıldı. Çok üzüldüm ama sakin olmaya
çalıştım.
Metalize son parçaları vitray boyalarıyla
renklendirdim. Çok zamanımı aldı.
Başkan'a gidip standları kurmaya
haziranda başlasanız demek
lazım. Cumartesi öğleden sonra Selo va Ayhan
geliyorlar. Ben iskeleye gider yerleşirim.
Bakarız sonra ne yapacağımıza.

Yorumlar

  1. Ağlamak yok

    No woman no cryyyyyy
    Everything is gonna be all rightttttt

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!