Çarşamba pazarının gevşek keyfi

Kilolarca sebze alınca mecburen yapmak da
gerekiyor. Beni pazara göndermeyin anacım,
kendimi kaybediyorum yahu!
Ispanaklı iç hazırlayıp kenara koydum
Gözleme ile başladım. Ve pırasa. ve kırmızı lahana turşusu.
Sonra sıkıldım, yarın devam ederim deyip
film izlemeye koyuldum. Fırında hafif bir
kabak mücveri yapsam ne iyi olur.
Basınçlı bir hava var; yağacak mı,
artık bulutlar da mı bıktı akmaktan habire,
belli değil. Şu kilimleri çürütmeden
havalandırmak lazım. En önemlisi atölyeyi
düzenlemek de gözümü korkutuyor!
Benim neden bu kadar çok
ıvır zıvırım var abicim ?Bütün ömrüm
bunları bir evden öbürüne, bir odadan diğerine
taşımakla mı geçecek?
(cevap veriyorum: evet.)
..............sense and sensibility!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!