Yeni balık ve balıkadam parçaları aldım.
Yaklaşık 50 parçalık sadece balık konseptli
bir koleksiyon olsun istiyorum elimde.
Dalmaya gelen grupların ilgisini çekebilir.
Karaburun'a da pek yaraşır.
Balık kuyrukları erkek takısı olarak hoş
duracak. Boncuk Adası'na Kybele örnek
bırakıldı.. Döküp gümüş kaplayacaklar.
Sevilecek bir form olur diye düşünüyorum.
Saba Tümer ve istakoz cadısı pırlantalısını
takıyor, biz cam boncuklarla delirtiriz
icabında!

Dağ sülüğü edindim az. Otantik grup bileziklere
yayacağım. Tombik cam boncuklu 2 Hint takısı
aldım. Tanesi 1 tl. İnanılır gibi değil. İnsanın
bütün boncuklarını balkondan aşağı atıp
uzaklara yürüyesi geliyor.,..
Neyse biz parçalayıp iri metalizelerle değerlendirdik.
Yabancı turistin hoşuna gidecektir. Yerliye
büyük ve gösterişli kaçacak, biliyorum.
( her moku biliyorum da ne işime yarıyor
onu bilemiyorum)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!