sevgiliyi karşılama günü

Epeyce sosyal bir hafta geride kaldı.
Fevziler'le sohbet, Karaburun'dan konuk
ağırlama, canlı müzik dinleme, film izleme...
Perşembe günü sol başparmağıma
kramp girdi. Çay bardağını bile
tutamıyordum. Dinlenince geçti.
Üretim işlerine ara verildi mecburen.
Çünkü sinyal uygarlığın başladığı
organdan geldi, ciddiydi.
Dün gece Mesut'ta yemek yedik.
Renkli bir gece ve sütlü levrek öncesi
ege otlarının yumurta ve unla fırında dansı..
İlk kez organik rakı tattım,
farkı yine farkedemedim.!
Birazdan havalimanına gideceğim,
önce de Metro'ya bir uğrayayım.
Kalamar ve karides almak istiyorum,
kıyı lokantalarda oyulmadan doyasıya
yiyebilmek için..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!