Fay Kırığı bitti. Türkiye'nin
değişimi bu kadar mı iyi anlatılır bir
roman harmanında? Üçlemenin
diğer 2'si merakla bekleniyor.
Hemen Mesut'tan Karaburun'da yazdığı
romanı da ödünç isteyeyim.
Frozen River Amerika Kanada Mohawk
(Kızılderili) bölgesinde yaşayan 2 kadının nasıl
parasızlıktan insan kaçakçısına dönüştüklerini anlatan
farklı bir Thelma&Louise öyküsü.
Sundance'de ilgi görmüş. Bağımsız sinema tadı
kesinlikle bambaşka. Çok etkilendim.
Tropic Thunder'a başladım ama erteledim sonra.
Seçim sonuçlarını bekleme sürecine uymadı.
Bahçede yaz sıcağı,
iskelede imbat dalgası var. Alfi karnını doyurup
yatağa boylu boyunca serildi.
Uyandırıp kapı dışarı etmeye
kıyamıyorum. Evden kaçan teenager oğlum,
odasına girmiş de uzun uzun uyuyormuş gibi
bir duygu. Öyle masum ki.
(Benden bi mok olmaz, tıpkı
Selo'nun dediği gibi.)

Yorumlar

  1. Alfi çok iyi bir eğitim gördü yine de tam bir serseri oldu. Terbiyesiz ve küstah mahalle kedileri onu çok fena etkilemiş. Bir de babası yoktu zavallının... Keşke annesi gibi efendi ve dürüst bir kedi olsaydı ama.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!