Ani kararlar tam da bana göredir..
2.30 dolmuşuyla gidip 4,15'te iskelede yerimi aldım..
nasıl pırıl bir hava, deniz dingin, iklim sıcak, bahara gebe, nasıl tanıdık
bir dünya..
chp bürosu açılmış yetişemedim
ama başkan, eşi ve ekibi ile kutlaştık..
İnsan kentte seçim koşullarını bu kadar hissetmiyor.
Burada her anın gündemi. Şu pılımı pırtımı toplayıp bir
gidebilsem.

Yarın 5-7 eseceğini bilerek gittim..ama böyle de esilmez ki..
lodos çıldırdı.. limon ağacının dalları iyi dayandı,
bademler çoktan dökmüş çiçeğini zaten.
yağmur bir pencereye yatay vaziyette yağar mı abicim?
yağıyor..Eziyet olsun kendime diye aryalar dinliyorum.
...
Gececik çok sefil durumda geldi. (Alfi kayıp ama
kesik kuyruk , jolie candit, yavrular, tomcat, cavci hepsi yaşıyor)
3 yaşında kedi ama nasıl kavruk, nasıl minnacık bu gececik.
Açlıktan sanki konuşuyor benimle,
-where have you been Deniz?
-ı dunno nou, diyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!