Eski dostlar buluşması harika geçti.
Hepimizin hayatı başka yönlere akmış. Herkes yaşının keyfini sürüyor kanımca.
Sorun varsa da bunu konuşmak için zaman dardı!

Salı günü kendimi eve kapattım. Günlük hedefin gerisinde kalmamalıyım.
(Halbuki Amerikan Kültür'de şahane bir dia gösterisi vardı)

Kızılderili bileziklerini kemik borular ve geyikler bitene kadar sürdürdüm. Bana çok farklı
geliyor ama bilemiyorum.. Çünkü benim takı zevkim artık ortalamanın
çok dışına kaydı.
Kurdeleli kolyelerin her biri 45 dakikamı alıyor. Öyle oyalayıcı.
(Pastel kurdele de suyunu çekti, piyasadan kalkmış üstelik)


Kediler yine boncukları devirdi. Atölyede kızmıyordum ama bu evde
mekanlar dar, toplaması zor.. Ortalık öyle dağınık ki büyük bir bahar temizliğine
girecek enerjiyi beklemeye koyuldum gizlice.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!