durma günü

Durmaksızın yağmur yağıyor dışarda!
Biraz sosyalleştim geçen gece. Kemeraltı'nda yine zaman uçuverdi.
İstanbul'a gidişi erteledim, belki önümüzdeki hafta..Buldum Ticaret'in hacı hocası
(tüm yeminlerime rağmen bir daha oraya gitmeyeceğim diye) yine
beni kazıklamayı başardı.
Tabii bağışlamak gerek. Dev 500 metrekarelik malzeme toptancısında, her
boncuk çuvalının üzerinde bir kedi yatıyor..Anne ve yavrular. Kedi ve boncuklar
(ve yağmur) bu kadar mı birbirine yakışır! Alp'in klonunda iyi ara dökümler var..
3 saat ayırıp seçmek gerekiyor ihtiyaca göre. Para düşürmeyi de başardım. makrame nazarlardan 40 tane stokladım. Sorun şu ki emeğini gösterecek denli şık durmuyor.
Durdum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!