insan neden blogger olur?

1) Gerçek dünyada olmasa da zahiri alemde bir iz bırakabilmek için
2) Günce tutma alışkanlığı olduğu için
3) Yazmayı sevdiği için
4) Tanıdığı insanlara hayatında neler olup bitiyor aktarmak, belki de
gizli ve gizemli mesajlar vermek için
5) Tanımadığı, ömründe hiç görmediği belki de hiç görmeyeceği insanlara
"böyle bir tip de var bak" demek için
6) Belleğine güvenmediği, alsheimer olduğunda hatırlamak için
7) Kendini önemli hissetmek için
8) Yazı yazma yeteneğini sınamak için
9)  Fazlaca bol vakti olduğu için
10) Teşhirci olduğu için

Motorlu taşıtlar vergisini yatırmaya çıktım.
21 TL zam gelmiş netekim.. Hava çok soğuk, banka pek sıcaktı.
İliğim kemiğim ısınırken ve de avanak avanak beklerken düşündüm,
düşündüm, dönüp hemen bunları yazdım.
işte böyle!

Yorumlar

  1. ..bir de ben ekleyim...yalnizlik acligi ile cok yiyerek -yonlendirilmek istenildigi gibi- sanal iliskiler obesitesine dusmus olmaktan, gercekten yemen gereken az ve ozleri coktannnnnn unutmus olmaktan...

    YanıtlaSil
  2. bir oyun gibi algıladıysak hayatı, perde kapanasıya daha öğrenilmedik, oynanmadık çok oyun var, benimle oynar mısın demek için, en çok da içimizle oynamak için, sabahın şu saatinde un gibi kar elerken gökyüzü hişt hişt demek için :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!