İnsanın hayatta neyi olmalı en çok?
Kışsa, soğuksa mevsim, içerde/dışarda kalın kalın
giyinmekten, kat kat yaşamaktan,
pek dışarı çıkamamaktan
sıkılmışsa bedeni o şahsın,
cevap veriyorum: bir küveti olmalı!
Kıyacaksın azizim elektriğe ve suya,
basacaksın küfürü
her zamankinden daha da ağdalı,
bir daha mı geleceğiz ulan bu
dünyaya sorusunu en ağza alınmadık
küfürlerle gerekli
en aşağılık mevkilere yönelterekten,
ve tekrar soracaksın evrene, neden ve
ne için
bu kalbimizin kaldıramadığı şiddet?
sonra, oturacaksın içine bebek gibi/taş
gibi suyun,
zaten anında doluverecek orası,
büyümüşsün epeyce
farketmeden değil mi, nasıl olsa tümüyle
senle dolu artık o su.
bir de 'ne dinleyelim şimdi'yi atlatırsan,
gelsin sıcak su içindeki ruhun bedenle
çağrışımlı uyuşumu!
Sonrası...tüm birimlerin dikkatine!
bir içlik yani tayt, bir pijama, 3 battaniye,
2 kedi (biri hep altta olmak suretiyle) uyu gitsin,
kurtul bir nevi.
İzmir evi 24 saat ısıt ısıt 15C, dışarısı
0 derece, o derece yani.
.
Hamiş 1: Ciddi ciddi ararken bu evdeki banyoya
koymak için bir şişme küvet,
bu görseller çıktı karşıma, yazayım dedim.
Hamiş 2: Harbiden tümüyle yenilediğim
banyomdaki küvetim Karaburun'da kaldı,
haftaya artık.
Hamiş 3: Bizi bu denli üzen tüm dinbazlar,
"dininizde boğulun" dilerim!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!