Hırlaşanlar Kulübü!


İhalede ansızın karar verip en bi çok parayı verip
"bir numarayı" kendime satış mekanı olarak
belirleyince (ilklerin şanssızlığının bilincinde) bende bir enayilik var
herhalde diye düşünmeye başlamıştım tam da.
Bir yanın boş olmalı belki hep hayatta
felsefesinden mi, yılların yan standlarla kah
geçimsizlik, kah gustosuzluk babındaki hırlaşma
tecrübelerinden mi bilmem öyle seçivermiştim
3 yıllık serüven noktamı o önemli gün, üstelik dev korkularla!
Fakat 'kazına yağı' öyle değilmiş azizim..

Deli çabalarla pazartesi kuruldum öne saat 10'dantezi yok.
4 sefer taşı getir götür çak as sırala yardım iste
as çek al öde boz taşı
düzenle koy kaldır ve bir sürü tansiyon düşür kaldırdan sonra,
onnnca endişeden sonra, kimse gelmez buraya arkada kalıyor
sanki bak, ee ayakları alışır herhalde, bekleyelim bakalım,
sezon da neredeyse bitiyor zaten
derkennnn, ben 20 24 arasını hala hatırlayamıyorum abicim.
İnsanların bu kadar yeniliklere kolay
alışmasını iyi mi kötü mü değerlendireceğime
de karar veremedim henüz.

işler mi, iyi be abi, şükür şükür ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!