her gidisin bir donusunun olmasi da iyi bir sey fikrimce.

Yarin bavullarmi toplayip vinliyorum abicim.
Trajedi yaratmadan ozetlersem,
her horoz, her copluk, otme bicimleri ve
gundelik olsun haftalik olsun hayat mecburiyetleri derim..

3 haftadir iki satir karalayamadim,
A klavye bana cok agir ama neden bu degil
oturup yazamiyordum bir turlu cunku bir
baslarsam sanki beni kimse durduramazmis,
klavyenin basindan oldurseler kalkamaz misim,
ne soyleyeceksem budur iste, uzun ve detayli anlatip
ballandirip budaklandirip
icinde kaybolana kadar harflerin, cumlelerin,
anilarin gozlemlerin, itiraflarin ogutlerin, deneyimlerin
ofkelerin, teslimiyetlerin ve pismanliklarin
yazmak yazmak yazmak
"yazmaktan olmek"
gibi bir seyler hissediyordum......
Donelim bakacagiz!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!