Hayatin ritmi, ruzgarin yastigi...

Galiba en cok ruzgari ozledim,
hep olesiye yakindigim oysa ki!
Anladim ki kasaba koy kent farketmiyormus,
ben hayatimi ruzgara gore ayarliyormusum
10 yildir da haberim yokmus...
Bu uzak Avrupa topraklarinda hava hep kapali, gri,
soguk tamam, yagmur yagiyor duruyor sonra tam yagmasa bile
pis pis ciseliyor, gece bile ugultu var disarda ama ruzgari hissetmek zor...
Gecen ay okudugum Dali'nin hokkabazliklari ile ilgili kitapta,
Ispanya'nin unlu bir ruzgarindan
bahsediyorlardi.
Yaslilar sirtlarini dayayip caktirmadan etrafa yastik gibi ruzgara,
kisa kisa kestiriyorlarmis bile kimi saatlerde,
o kadar yani,
o kadarr,
ozledigim kadar!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!