on derece!

on  numaraaa, on puannnn
derler ya hep, on numara bir geceydi, diye,
benim hayatimin da bu gece onnnnnn dereceye
ayarlandigini anladigimda, evin bahce kapisindan
iceri girmekteydim tam da. Iskeleden merkeze yurumustum
serpistiriyordu, tembel kanguu izmirdeydi, butun tanis taksiciler de
bizimleydi kiyida zaten, yurudum, yurudum geldim.
Hemen butun kapilari actim,
olctum dereceyi bulup, on derece abicim,
ev, bahce, teras, banyo, oda, mutfak farketmez..
on derece.

Soguk korkumuz kalkinca da ozgurluk
basliyor galiba. Kentte 24C ayarli klimadan
cikip geliyoruz netekim,
Neymiss, on derece yasamak icin ideal isi imis, diyoruz.
Iyi aslinda da, biraz serin o kadar...
bir kazak daha giyeyim ulann. hatta bir tane daha.

Bu aksam
Karaburun dolmusu dahil,
gittigim butun kafeler ve 1 restoran kalamar yedigim (muzikli)
dahil asla isitici calistirmadilar, 
tasarruf mu, musteriye saygisizlik mi, bunlar tanis aldirmazlar mi
duyarliligi, onlar mi aliskin, piskin, dalga dubara isler,
anlayamadim gitti!

kemeraltinda kahve icince
masaya seyyar isitici getiriyorlar!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!