biz büyüdük ve küçüldü dünya!

Dünya deyince, hani çok seyahat eden,
pat Amerika'da, pat Asya'da gezenlerin
gözüyle algılanan, yani dünya, yani gezegen
anlaşılmasın sakın. (kilo desen 2 kg farkım var, ruhum kalınlaşmış olabilir, o başka mevzu)
Toz parçacığındaki küçük
hayatım ve ben ve standım söz konusu.
3 numaralı 2.5 x 1.5'luk alanda yaz gecelerini, ct pazar
öğledensonralarını , canım akşamüstlerini harcayacağım kutudur bahsi geçen...
(Birden öylesine yabancılaştım ki!)
Küçük abicim burası yaa.. Sığamıyorum, sığışamıyorum
bir türlü..Mesut diyor ki durmadan çoğalıyorsun ondan,
sevgilim kaygılanma bu da geçer diyorken,
hep bir Japon evinde sade yaşama hayalleri kurarken,
evimizde yapamadığımızı, 4 m2 bile olmayan bir yer
kiralamak suretiyle, üstelik para kazanmaya
çalışarak yapmak ne tür bir eziyettir, biri söylesin.
Herkes sustu, ben söyleyeyim..Yanlara taşamıyorsun,
2 uzak ampulle bi boku aydınlatamıyorsun, (başka spota izin yok)
5 koleksiyonun var, masrafı ağır, malzemesi özel, tasarımı güçlü
2 tanesinin) hepsi
gözünün nuru, nereye koyacaksın peki, küpeler var, halhallar,
bilezikler, erkek koleksiyonu, maskların var, prestijin biraz da..
Nasıl oturacaksın içine buranın?
hadi bakalım!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!