bütün kazlar toplandık!

Fotosu olmayacak asla..Ama otoriteye boyun eğme
konusunda naziçocuklarına taş çıkardığımın resmi zihnimde asılı kaldı.
Hep derim ya, asker çocuğuyum, benim zaafım var otokrasiye, beni otoriteyle yüz yüze getirmeyin,
abicim, kıymayın bana.
Toplantı oldu. Çağrıldık, oturduk, tabii tüm encümen karşımızda
yerini alınca, başkan da yanımızda, ilk kez, ama ne ciddiyet!
""mute"" kestik...........
Belediye bana söz hakkı tanımadı, jest olsun, dedi. Kuradan ayırdı, değer verdi,
kendimi önemli hissettirdi. Haydaaaaaaa!
Mahcubiyet mi istersin,
şükran mı, söyleyeceklerini birden yutmanın sıkıntısı mı,
arkadaşlarından ayrıksı kalmanın ezikliği mi, sustuğun için
onları savunamama utancı mı?
Bi daa, tekrar otorite korkuma küfrettim.
babama da! (kendime en çok)

2010 kaderimizi 3 numaraya bağladık nihayetinde.
Prestijli....ama,
olmadı be abicim!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!