Alsancak'ta sanat takılmaları




Egeart Sanat Günleri başlıyor diye okuyunca bir yerlerde, sanki yemeyip
içmeyip kendini galerilere ve sergilere atan, iflah olmazz bir sanat
tutkunuymuşum gibi internette şöyle bir salındım. Soluğu eski havagazı fabrikasındaki seramik ve grafik sergisinde aldım. Yıldız da katıldı bana.. Oradan doğğruu Alsancak Garı'na ki o sergi de inanılmazdı. Atık kağıtlardan yapılma.. Diğerlerine yetişmeyeyim de nasıl olsa açıklar, Jean gelene kadar beraber profesyonel kameralarla takılırız dedim. Hoppp Alsancak Kıbrıs Şehitler Caddesi...
Bir pub bulduk Miko sokağında yerimizi aldık azizim.. Malum
nikotinciyiz. Dışarısı buzz ama 2 biradan sonra fark kalmıyor nasıl olsa..
2 saat içinde 5 tanıdık geçti, sanırsın randevulaştık..Her biriyle sohbet
o biçim.. Sonra acıktım, otobüse atlayıp döndüm..(Kentin en kral yanı bu,
vızır vızır otobüs var her yere, sıcacık..) Seviyorum ben bu İzmir'i be....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!