Paris'te bisiklet turu

17 gundur uzaktayim. 5 gun sonra da
yine yollarda. Bayram kutlama mesajlari
gelmis postama. Ne zaman bayram haberim yok.
Bel fitigim ataga gecmek icin tetikte bekliyor.
Uzun yuruyusleri ve bisiklet
binislerini durdurdum.
Ilk gun bisikletle evden Bastille'e
gidip geldik. Mouftard'da kutuphane
ve vitrin molasi verdik. Cok zevkliydi ve
sandigim kadar yorucu degildi.
Ayri yollari, ayri trafik lambalari var
zaten. Sadece otobus, taksi ve bisiklet
icin olan ortak kullanim yolu, genelde sagda
ama bazi bulvarlarda ortada.
Kavsaklar inanilmaz tehlikeli
benim gibi alismayanlar icin.
(2. bisikleti internette
bir ilan gorup aldik. Frenleri biraz sert
ama aslan gibi.) Odeon'da dusmeyi de
basardim bu arada. Biraz morardi, sisti dizim;
bu da gecer deyip devam ettik.
99'den beri ruyamdi, yas kemale erince
10 yil sonra gercek oldu, orasi baska!
Belki de butun hayatimiz, kontrolu
mumkunatsiz bir timing meselesinden ibarettir,
kimbilir?

Yorumlar

  1. Bravo size cesaretiniz hayranlik verici, ben bisiklet kullanmayi bilmeme ragmen Paris korkutuyor! Bayiliyorum sizin gibi ogrenmeye, denemeye acik insanlara, yasi bosverin sadece rakamlardan ibaret onemli olan gonul yasi! kucak dolusu selamlar

    YanıtlaSil
  2. ölmeden ence yapacağın bilmemkaç şey listesini yarıladın sonunda:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!