sezon bitiminde rüzgarın puştluğu üzerine bir çeşitleme

bir rahat ver, ama lütfen, 5 dakka dur yaa,
son hafta yaa..
(rüzgara yalvarıyoruz)
Rüzgar büyüsü üzerine kafa yormalıyım
hattı zatında.
Karaburun'a yeni ayak basanlar için tam bir karmaşa.
Ben de diyorum ki, çocuklar
bu tam da Ocak rüzgarıdır,
boşverin yaaaaa! O kadar sıradışı yaz için!
Düşkırıklığı içinde bana bakıyorlar,
bu kadar mı yani, bu mu?
Yorganlı uyuyorum, panjurları
sıkı sıkı kapatıyorum, erken uyanıyorum,
haftaya festival var diyorum, ha bi gayret diyorum,
evi mok götürüyor temizle diyorum,
sonra diyorum ki.
öyle bir modelim olmalı ki,
ne alırsan 10 lira demeliyim, mesela,
öyle farklı, öyle özgün olmalı,
(burada tek takı alıp gece gündüz
takıp herkesin kendisine bakmasını
isteyen müşterimizi saygıyla anıyoruz)
tek masa tek stand,
kontrolü kolay olsun mesela,
ama 100 tane satayım, hem emeğime değsin
hem konser keyfimiz olsun,
ehh gerdanımızda bir de
benimiz olsa,
mutlaka olacak olaylar.
Olmuyor!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!