şöyle dedim böyle dedim, deme günü

Bahtımıza razı olma günü,
kurtarılmış bölge standından sevgiler günü.
Aklımdan bunlar geçiyordu o akşam yazarken.
Birbirini tanıyan tanımayan 50 kişi daracık
belediye başkan odasına sığıştık.
Belediye yine hazırlıksızdı.
Sevgilime söz vermiştim hiç bir şeye
itiraz etmeyecektim, sustum, fakatttttttt:
12 kişi (ki aralarında hiç tanınmamış
insanlar var) 10 büyük stand için kura çekecek,
2 kişi başının çaresine bakacak, deyince başkan
yardımcısı, kendimi livaneli romanında hissettim,
çenemi tutamadım. Benim müthiş
şansım mutlaka beni dımdızlak bırakırdı,
ve bu ne adaletsizlik olurdu, kimbilir!
Adaplı ve edepliydım sanırsam!
(allahım benim burada ne işim var yahu?)
.....................
Bahtımın rüzgarı 3 dedi.
2009 yazının kaderi belirlendi.
bütün boncukları denize atıp,
uzaklara yüzesim var.
budur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!