incir ağacına veda ayini...

..ve bir ağacı, hem de en az 70 yaşında bir ağacı
dibinden, çok ses çıkaran güçlü mü güçlü bir
makine ile öldürüverdik. Mecburduk, evin akslarını
oynatmaya başlamıştı, teras pergolesi 5 santim
kaymıştı, bir gün yemek yerken üzerimize
düşüverecekti, betonlar çatlayıp kabarmıştı..
ama nedenler ne denli sağlam olursa olsun öyle
zor bir duygu...
Kendimce vedalaştım. Bunca yıldır, onunla
yaşayalıberi bize ve dostlarımıza verdiği incirlerden
dolayı teşekkür ettim, gölgeli neşesine minnetimi
bildirdim, sessizce bu zorunlu ötanazinin
nedenini anlattım..Gildoş'a yaptığım gibi tıpkı..
Tomurcuklanmak üzere olan dal uçlarını
öpüp gövdesine sıkıca sarıldım.
........................................
Beş dakika sonra artık yoktu,
dallarını öylece bırakıp bahçede
yukarı çıkıverdik, üstelik foseptikten beslenen
köklerini kurutmanın yollarını aramaya
başlayarak! Hayat işte.......

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!