Güzelyalı kordonunda bisiklet dansı

Konak'a çok yaklaştım ama rüzgar kırdı dalımı..
Bisiklet eskimiş bodrumda durmaktan.
Selesi eğiliyor, bükülüyor, rahatsız etti kerata.
35 dakikada gidip 10 dakikada döndüm.
Güvercinleri besledim, fotoğraf çektim.
Yeni bisiklet edinme zamanı. Rahat bir parkur.
Karaburun'a bisikleti götürmüştüm ama yokuşlarda kalbim duruyordu az kaldı..
Neyse, oralarda da yürüyeceğiz mecburen..

Dün 35 bilezikten çıktım..
Bugün normal insanlar gibi tatil yapıyorum.
Arjantin tangoları dinleyip eski dostlarla sohbetledim.
Halka modellere başlamaya hazırım.
Kumaş mı kurdele mi ip mi kararsızım, ama çok hoş olacak
hissediyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!