dün eve geldiğimde demirkapının kilidine birden anahtarım uymayıverdi.
Alacakaranlık kuşağı gibiydi.. Hadiii çilingir çağırma muhabbeti. (çarşıdaki tüm ekonomik seçim çabalarımın üstüne tuz biber) Resmen bir hırsız kapıyı zorlamış, açamamış,
parçalayıp gitmiş.. Çok rahatsız oldum. Boncuk Laptop'um bozuk hadi de, kameralarımı ve
harddisklerimi alsa çok canım yanardı.
ilk bu işe başladığımda yurtdışına çıkarken 2005 Aralık gibi,
yine stoklar var, bir çantaya 500 kolyeyi koyup
Alsancak'taki eski komşularıma bıraktığımı hatırladım da,
e be Deniz dedim, şimdi derdin sadece elektronik, ya takılarını alsaydı girip de..
Kaygılar mı değişiyor, biz mi, evhamlar mı?

Hayat işte, ne zaman hangi sürprizle "cee eeee" diyeceğini bilmiyoruz, anasını satayım!

Yorumlar

  1. İnşallah sevgili komşularımız artık sokak kapısını kapatacaklar :|

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!