yeni sezon prototipleri geliyoorrr!

Bu hafta yeni koleksiyonumun
ilk örneklerini denemeye başladım.
İstanbul alışverişi kar, lodos ve yağmur
yüzünden kısıtlı geçmişti..Bir de yeni
modelleri deneyip birim zaman ve
maliyet çıkartmadan fazla açılmak
istemedim. Akıllanıyor muyum, pintileştim
ya da tembelleştim mi bilemiyorum.
Paris'te zincirli, kurdeleli, pirinç işler moda.
Paraya kıyıp bir daha bulamam
korkusuyla ateş pahası bişiler de aldım.
İstanbul modasını görmek için
Ortaköy'e gidiş bir sonraki sefere kaldı.
Zorluk elimde tam olarak ne var ne yok
hatırlayamamam. Karaburun'a çılgın
rüzgar ve lodos yüzünden gidişi
önümüzdeki haftaya ertelediğimden,
malzemeyi önüme yığıp şaşkın şaşkın bakıyorum.
Atölyeyi 2 gün eşelemem lazım ki ara parçaları
tamamlayayım.
Tabii bir de her yıl olduğu gibi
kıştan Temmuz Ağustos aylarında
neyin satacağını öngörüp öyle stok üretmek
gerekiyor ki bu da tam bir 'blind work'..

Kardeşimin gazıyla başladığım keçe baykuşların
3 modeli hazır. Kediler daha az zaman
alıyordu.
Her koşulda pirinç seriyi temelden kurmak ve
cam boncuk eksikleri için bekle beni Kemeraltı,
geliyorummmm..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!