Paris'te kiyamet maceralari

19 Aralik Carsamba 18.00
sularinda Orly'ye intikali tamamladim.
Havaalani D§R'sinde bulup kaptigim
Dostoyevski Yeralti'ndan notlar
yolda bitiverdi ama ne yazik ki
Izmir'deki Yildiz'in okuma grubu
tartismasina katilamayacagim.
Zeki Demirkubuz filmini 3 gun once
seyretmis olmam da garip bir
rastlanti oldu. (Kitabi mi filmi mi
daha cok sevdigime karar veremedim.
Sanki farkli duygular uzerine
konumlanmis gibi geldi bana her biri.

Pegasus'ta hersey parali ve kazik
tarifeli, yolcular cogunlukla
don paca Turkish sitayl..

Paris alisilagelmis Aralik modunda.
Bulutlarla kapli, hersey gri ustelik
arsiz bir yagmur atistirip duru...
Montparnasse'da geleneksel
Christmas pazari kurulmus, kule
mavi isiklarla janjanlanmis,
vitrinler ve sokaklar bayram
cocugu havasinda.

Cuma kiyamet kopmazsa ;)
Cumartesi Fransa'nin kuzeybatisina dogru
yola koyulacagiz.
Hadi bakalim...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!