torun torba sahibi olma günleri!

bebek kedileri bir öpüyoruz, bir öpüyoruz..
nasıl küçükler, nasıl habersizler başlarına geleceklerden!
3 renk bunlar tamam mı, öyle çıktılar yani, ben siyah bekliyordum
birini, olmadı, sarı da var, gildoşumuz gibi, 2'si tekir ama renkler belirginn....(tam burada gidip tekrar öpüyorum kafalarından, anne de beni öpüyor (galibaaa) , (Cengo'nun "Beyaz" talebine inat!)
biri kocaman ve karışık tonlarda , (bakmam boğarım, ona göreee
diyordum ya, Mart'ta, nasıl yaparım, haddime mi doğaya kafa tutmak)
her dudak teması, bin evren, bin mutluluk şiddetinde..
Tam doğarlarken kayıt altına alındılar..tam çıkarken dünyaya.....Ağladım...
Çünkü mucize dedikleri bu olmalı dedim kalbimden........,
(yoksa değil mii! esprisine kapanma zamanı)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!