kasabada yoğun hafta sonu

Cuma gidecektim ama cumartesiye
sarktım yine.
Öğledensonra
16.00'da
karikatürlü Ev'de hem çocuklara
karikatür eğitimi,
hem sergisi ve
kokteyli vardı. (Dolmuş tuttu,
bir saat kendime gelemedim.)

Ardından kokteyli yaptık. Facebookta 300 kişi geleceğim demiş,
15 kişiyi zor bulduk netekim. (Fotoğrafta ortadaki başkanımız,
çocuklu aile kasaba doktorlarımızdır, tümünü çok severim.)

Lodos bu arada yağmurla karışık yine deliler gibi
esmekteydi. Başkanın eşi ile baharda oya işleyen
kadınlara takı eğitimi verme konusunu
konuştuk. Nergis Kafede özlediğim
arkadaşlarla sohbetledim. Buraya da
sonraki gelişimde panoya asılmak üzere yerel takılar
getirmemi istediler. Tamam dedim, eve
vınladım. Telefon, uydu tv, internet, dvd aleti
yine arızalıydı. Mutfak raflarını düzenleyip
radyo dinledim, atölyeden eksik malzemelerimi
topladım, yattım. Gece yine doğuya tayini çıkmış
ebe sendromu yarattı pencerelerde
rüzgar ve yağmur.

Sabah olunca denize nazır kahvaltı ettim, toparlanıp
İncirlikoy'a gittim.
Karaburun Yarımadası Eko-Turizm, Kültür ve
Sanat Derneği'mizin toplantısına..
Bakalım gerçekten neler yapabileceğiz?
Bit kadar kasabada Gündem 21 haricinde
bu 6. dernek. Sadece platform bile oluşturabilsek
iyidir!
İskelede yine güzel battı güneş.
Biralar yakıştı dalgalara. Dönüşümü sabaha erteledim.
11'de tüydüm kente.
Yol boyu her yer dağ tepe nergis doluydu.
Otobüsten inince virajlara bodoslama dalan
şöförümüz sayesinde zorlanan midemi
tuzlama çorbayla zar zor yatıştırdım
ve başladım çalışmaya..






Yorumlar

  1. cok komiksin, doguya tayini cikmis ebe sendromu nasil oluyor? hala guluyorum bir seyler canlaniyor gozumde ya:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerini ovuşturarak sobada ısıtan, örgü örüp pilli radyoda yurttan sesler korosunu dinleyen, ertesi günkü giysileri hazır, çiçekli geceliği üzerinde, köy yolları kardan kapanmış, dışarıda deli ayaz fırtına, elektrikler kesik gaz lambası ışığında,
    böyle biri işte.. :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!