gittim..kaldım..döndüm!

İnsanlar tatile deniz kıyısına, otele,
ormana, dağa falan gider.
Ben de gide gide İzmir evime
gittim. Tatil arkadaşlarım
Mini ve Bidi'ydi. Bütün listelerimi
kenara bıraktım, Kanapeme
şöyle bi uzandım. Ohh bee..
Aylardır ilk kez birşeyler yapmadan
ve satmadan zaman geçirmek nasıl
bir şeymiş!
Önce dolabı doldurdum.
Yeni filmler aldım. 7 tane de izledim
peşpeşe. Kitaplığımdan okumalar yaptım.
2 gece dostlarla kafa çektim.
Kıyıda oturup kente, Karşıyaka'nın
ışıltısına, önümden hızla geçen yüzlerce
araca baktım. Kenti özlemek budur
işte dedim..Tıkır tıkır çalışan kablo tv'm,
dev ekranım, konforlu yatağım,
pratik mutfağımı özlemişim be..
Kablo internet çalışıyordu, ama
bilgisayar yoktu, netbook kararını
yurtdışına bıraktım.
(biraz vitrin bakmak istiyordum,
zaman kalmadı.) Döndüm geldim.
Bahçe kedilerimi sütlü ekmeklerle
doyurarak bana bu olanağı sağlayan
komşum Sakal Faruk'a buradan
selam ederim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.