dünya değişti ben hippy kaldım!

Ruhum eve döndü sonunda,
uzun uğraşlar sonrası, onun bir hippy olduğunu;
ruhumun yani, farketmem
beni şaşırttı mı, hayır! Sanki başka
birşeymişiz gibi! O kadar
Janis japlin dinliyoruz,
hepsi boşunaymış gibi.
(bkz: ruh beden gönül kalp
beyin kombinasyonu)

Bu gece blues dinliyoruz
hep beraber! iyiyiz yaa..
Evde ne dans, ne dans!
Arada sokağa çıkıp evi dinliyoruz,
sorun yok! Yani alt üst yan komşu muhabbeti
olmadığı için, ya da kepenkler bizi
koruduğu için, ya da rüzgar da
yeterince çıldırdığı için, ya da
tahammül ettiği için kasaba bize,
arada kaynıyor cumartesi
68 ruhu partimiz...
Ev kedilerimiz köşelerinde
alışkın uykuda.
Üvey kedilerimiz sakin, kuytuda
doygun. Bilgisayarın etrafı, yerler, askılar,
divan, koridor ıncık cıncık dolu..
Deniz yaptığını asıyor.
her birini tek tek öpüyor ruhu,
keçeleri delirtiyor sonra ponponlarla
sakinleştiriyor,
o kadar güzeller ki diyor gönlü,
kucaklıyor her yaptığını,
beyni bunları kime kaça satacaksın
ulan diyor, amsterdam
bağlantısını bir an önce kur diyor
..biletlerin, rezervasyonların
vizelerin, uzaklara gitmenin,
bir kasabayı terkedip kente taşınmanın,
bavulların derdinde;
bedeni yatsana ulaannn
diye bağırıyor.
..Bu arada
bulaşık dağ gibi,
boş ver anasını satayım,
yeni bir şeylere başladım, yarın
yıkarım diyor hangisiyse artık..
Biri, yaparken o kadar
zevk alıyor ki, dışarıda ne yaşasa
yavan geliyor artık...

(1.no'lu kedi: Kadın yine delirdi.
artık yatağa gelse ya!)

(Sevgili: Bi dakka, yoğurt makinesini
kapatmam lazım, bii de konteyner
bulamadım eski pantolonlar için,
sinir oldum,
öfke mi hissediyorsun yoksa
yine bana mı kızdın? )

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!