Tahtakale Hanlarında 3 gün

Ulan fiyatlar bir artmış, bir artmış
neye itiraz etsem dolar muhabbeti başlıyor.
Kimse burnundan kıl aldırmıyor!
Her gün işe gider gibi İstiklal Caddesi
Tünel Galata Köprüsü Eminönü altgeçidi
Tahtakale belimi büktü..Gitmek bir mesele,
dönmek daha facia..Ne kadar yatsam bir türlü
kendime gelemiyorum.

Uğur çiçekleri ve mutluluk bilezikleri
için gerekli parçaları aldım..Emniyet Han
Şark Han Ergüner Han Boncuk Han
bir daha gitmemi bekliyor. Zaman yetmedi.
Mercan Kapalıçarşı Beyazıt Mayıs'a kaldı.
Şimdi Dustin Hoffman'ın son filmini izleyeceğim..
hohoyyyt efem!

Yorumlar

  1. Tahtakale içinde boncuklu çarşı
    Ana ben gidiyorum toptancıya karşı
    Of papellerim eyvah!

    :-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!