karışık sevgili kafası günü

Sevgililer günü için özel modelim hazır..Ve fakat ne trajikomiktir ki satacak yer ve ortam yok!
Dün yine 9 saat çalıştım. Boynum sinyal çakıyor. Hava soğudu. Biopsi sonuçlarını aldım, kafam rahatladı. yağmur aralıklı fakat başlayınca gürültülü ve çok yağıyor.
yarınki deniz fenerleri gezisi iptal olacak mı bakalım.

Ara gümüş kaplamaları aldım çok açılmadan.
İstediğim verimlilikte bir malzeme değil, birim fiyatı şişirecek, fakat çok güzel.
Sultan modellerin kumaşları yapıştı, basic'leri hazırlandı.
Papatya model bileziklerin seçenekli modelleri kafamı karıştırıyor.
Yapabileceğim öyle çok biçim var ki, hangisine
yoğunlaşabileceğimi bilmiyorum. Boncuk Adası'nda bir müşteride Mahmure model gördüm.
Çocuklar için bu yazın yıldızı olabilir.. Bağlantı parçalarına İstanbul'da ve çok adet bakmak gerek.
Bir de erkek çocuklar için alternatifini kurmalı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!