oscar haksızlıklarını farketme gecesi

Deli gönlüm yine dağıldı...Çünkü Precious
filminin ana kahramanı değil, yıllardır
dizilerde oynayan tanınmış diğer kadını ödülü kaptı.
Yeni seyrettim. İyi film, diyorum.. Sarsıldım!
Müthiş.Crazy Heart'ta Jeff'i bi daa sevdim..
Zaten Big Lebowski'den hastasıyız kendisinin.
Oscar töreni ertesi herkese soruyordum, 
'en iyi erkek'i  kim aldı, vermedilerse kızayım şeklinde,
tam da o gece izlemiştim filmi çünkü..
(hattı zatında bize ne de?)
Filmi izleyenler tatmin olmayacaklardır,
ben de küfürleri bastım, filmin gidişinde bir sakatlık var,
ama adamımız oyuncu..müthiş.
Sırada Sandra Bullock var..
Bakalım "en iyi kadın"ı hak eden ne yapmış?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!