kendini önemseme günü

Bu bloğu oluşturduğumda teknik bir günceye dönüşeceğini bilmiyordum.
Ama böyle olması hoşuma gidiyor. Minik satıcının dev elektronik güncesi..
(Temmuz ve Ağustos'ta, her gün akşam 7, gece 2 çalışırken okuyup halime gülerim.

6. yıl oldu, bir türlü bu işin temposuna alışamadım. Kışın ne renk ve hangi modelin
gideceğini bilmeden deliler gibi üretip yazın satışa sunmak kör bir iş. Karaburun'un turistik
potansiyelini ve bu yıl kriz koşullarını da hesapladığımızda durum daha da güç görünüyor.
2004'ü başlangıç ve alışma yılı olarak sayıp (hadi 200 dersek) ardından gelen 4 yılda
1200 adedin altına düşmeyen satış rakamlarıyla bugüne bugün 5000 adet takım, insanlarda geziyor. Her birinde el emeğim göz nurum olan binlerce farklı model takı!
Kendimi iyi hissettiriyor böyle düşünmek ( başarılı, yaratıcı, çalışkan) nasıl bir yararı varsa egoma. maddi katkısı sayesinde Kuba, defalarca Fransa, Hırvatistan, Bosna Hersek ve Arjantin'e
gidebildim. Gözlerimi kapatıp hatırlamaya başladığımda ne zenginlik!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!